24 august 2011

✿Dineu cu prosti

Vai...piesa asta de  teatru este geniala.Am ras cat n-am ras eu in viata mea.Deci,cui ii plac comediile ironice,gen Caragiale,nu trebuie sa rateze aceasta piesa.Eu m-as duce de cate ori va fi,dar..no money :)
Povestea se contureaza in jurul a doua personaje-Francois (Horatiu Malaele) si Pierre (Serban Ionescu).A fost sala plina-chiar unii stateau si pe jos.Acum nu ma apuc sa insir toata povestea,dar va las cu un fragment de pe site-ul TNB:

Vreţi să vă distraţi, să uitaţi de griji, să vă amuzaţi, vreţi să râdeţi, şi iar să râdeţi, atunci mergeţi în curând să vedeţi această comedie savuroasă, bine construită, vie, alertă, eficace, cu o distribuţie perfectă...
O piesă de neuitat...                      
Dincolo de situaţiile ce provoacă râsul, de dialogurile explozive şi de mişcările comice, piesei nu-i lipseşte consistenţa psihologică...
Un spectacol pe gustul tuturor...

LE: am vazut si filmul,si este extrem de prost in comparatie cu piesa...aiurea :|


 Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu