2 august 2011

✿ California Dreamin'

Mda....l-am vazut aseara.Ce sa zic,m-a lasat cu un gust amar in gura.Adica,poate ca strainii gusta mai bine acest film,dar noi l-am gustat prea mult,deci....Daca nu erau si niste faze care sa puna in miscare actiunea,ar fi fost o mare pierdere de timp.Pe la jumatatea lui chiar ma gandeam daca mai e mult.Mda...Dar n-am ce sa zic,Armand Assante si Razvan Vasilescu sunt geniali.
Indiferenta lui Doiaru e miezul acestui film.Insa ei au reusit sa il transforme dintr-un om care respecta legea intr-un infractor.Nu au reusit sa-l cumpere nici cu bani,nici cu altceva.E decat un om corect.
Normal ca i-au pus aici pe cei doi,ca daca nu erau ei,pauza.Adica,da,prezinta in detaliu prostia romaneasca care profita de orice si clisee clasice.Da,ceilalti vad cum e realitatea cruda din tara asta,eventual zic ca ce bine ca nu stau aici.In loc sa facem filme cu frumusetile Romaniei,aratam strainilor numai uraciunea din "spatele casei".
Ma rog,mi-am facut damblaua acum,pot sa zic si eu ca am vazut California Dreamin'.
Si ce?

Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu