8 septembrie 2011

✿ NOTD : Manichiura in apa

Hei all!

Zilele trecute,umbland din pagina in pagina,am dat peste un articol despre cum sa realizezi o manichiura in apa.La inceput mi s-a parut foarte complicat,dar vorba aia,prima data decat,apoi este foarte usor.Acum eu va recomand sa cititi articolul original de pe DivaHair si apoi sa luati fiecare pas in parte sa-l cititi in paralel cu explicatile mele.

Apropo,NOTD inseamna nails of the day :D Sigur nu multa lume stie asta.Mai exista OOTD sau LOTD,care inseamna outfit of the day,respectiv look...

Deci,ei va zic sa puneti apa rece,dar trebuie apa din frigider.Eu prima data am pus de la robinet si am zis ca e destul de rece,dar nu a mers,nu se lipea de unghie.Normal,inainte trebuie sa iti cureti unghiile,eventual se dau cu nitel de acetona.Dar nu te da cu crema. (Stiu ca unghiile mele nu sunt extraordinare,dar treceti peste :D)

Oja folosita trebuie sa fie nici prea lichida,nici prea groasa.Atunci cand pui picaturile,trebuie tinuta pensula mai de sus,astfel incat sa pice si sa se scufunde si apoi sa vina la suprafata.In acest moment,picatura se sparge pe suprafata apei,formandu-se o pojghita subtire de oja.Pana nu s-a spart prima picatura,nu poti sa treci la pasurile urmatoare.Imaginati-va procedeul asta ca atunci cand se sparge un capilar-ma gandesc ca ati vazut in filme.
Foarte rar o sa se faca un cerc perfect,mai degraba o sa arate asa: 
O sa se intample uneori ca picatura sa fie prea grea,deci o sa se duca,ca bolovanul la fund si o sa ramana acolo.Cand se intampla asta,ori reduceti distanta,ori atingeti usor centrul cu pensula-trebuie ca picatura sa atinga pojghita,altfel cand ridicati pensula,se ridica cu totul.
Cat de frumos stateau picaturile la fund,as fi decupat castronul sa il pun pe perete ^_^

Este nevoie de 4-5 picaturi pentru fiecare unghie,dar se pot pune si mai multe.(Golul ala din centru inseamna ca a intrat nitel de apa,dar nu va panicati)

Acum e momentul sa faceti modelul cu o scobitoare.Deci,de cand ati inceput sa puneti prima picatura si pana ai terminat de facut modelul trebuie sa treaca foarte putin timp,altfel nu se mai poate trage cu scobitoarea.Chiar daca este mai uscat exteriorul,incepeti din cercul exterior mai lichid, si de acolo intervine imaginatia.Nu trebuie sa bagati unghia chiar in centru.Alegeti unde s-a facut modelul mai frumos.(degetul se aseaza cu unghia in jos,logic).Dupa aia se mentine degetul in aceasi pozitie,avand grija sa fi bagat degetul destul de adanc astfel incat sa acopere toata unghia.Eventual se tine degetul cu cealalta mana si se trage din lateral,ca sa nu ramana gol in parti.Asa.Se desprinde tot cu o scobitoare pojghita din jurul degetului,ramanand jumate de deget cu oja pe el.
Se sterge cu grija cu acetona in jurul unghiei,cu o discheta si apoi cu betisoare de urechi.(trebuie sa zic ca dupa ce s-a scos degetul,trebuie luata din apa toata oja ramasa) Se repeta aceiasi pasi cu fiecare deget in parte,avand grija ca sa o schimbati din cand in cand cu una rece(se poate folosi de mai multe ori o apa).E important ca la sfarsit sa terminati cu un strat de lac,ca sa reziste mai mult.Mie,de exemplu,mi-a rezistat perfect 4-5 zile,timp in care am si spalat vase&co.Asa arata varianta finala(nu e atat de clar, ca pozele au fost facute noaptea si daca dadeam blit,nu se mai vedea nimic).




















Pentru prima data,eu zic ca au iesit chiar foarte bine,exceptand faptul ca unele au avut niste bule de aer pe ele :D Si dupa ce le-am terminat pe ale mele,a venit randul surorii mele,Raluca.



Produse folosite:
Avon- Nailwear Pro Green with envy
Avon- Nailwear Pro Peppermint leaf
Avon- Nailwear Pro Real red

Avon- Nailwear Pro Clear










Extra: un sneak peak peste dezastrul de dupa ;))
Ce parere aveti? Ne-am descurcat? ;;)

Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu