11 iulie 2011

✿In natura

Ce diferenta e intre a-ti place natura si a fi in natura!Bineinteles, tuturor ne plac pozele gen tablou,dar sa stai efectiv o zi “afara” e total diferit.Oamenilor le place comoditatea,mai ales cand imaginile dorite sunt la un click distanta.Si daca sunt si bine facute,cu atat mai bine,se cred “in mijlocul naturii”.Eu,cel putin stiu o treaba:nu sufar insectele si as sta intr-un bol de sticla si tot sa fiu afara.Si cand ma apuca pe mine damblaua de vreau sa citesc/uit pe cer/la stele intinsa pe iarba,imi inchipui cu toata puterea ca sunt pe un covor ,umed eventual.Adica,imagineaza-ti miile de chestii ce traiesc printre firele de iarba;nu am nimic cu ele,dar sa nu se apropie de  mine.
Asa ca daca tot e sa stau pe iarba,stau frate in fund.Am avut chiar o experienta “out-of-grass”:aveam parul desfacut,si cum mergeam asa,mi s-a incurcat prin el o albina/viespe-ce era aia.Panica totala,da-i si scutura parul,ai grija sa nu te intepe,vezi sa nu iti intre in ureche,vezi sa nu fie mai mult de una-nu de alta,dar bazaia in ultimul hal.Ma rog,intr-un final a iesit.
Imi imaginez ca nu sunt singura ,si ca mai exista “loca people” ca mine.Logic.




Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu