8 iulie 2011

✿Bubulina gospodina [1]

Cum mie imi place sa fac tot felul de retete-in principal dulciuri-am zis sa fac si o rubrica de genul.Asa ca,vreti sau nu,o sa va fac nitel pofta.Trecem la treaba,deci.Azi-ma rog ieri-am facut niste fursecuri delicioase.Pe bune,asa se numesc.Chestia e ca in loc de bicarbonat de amoniu am pus bicarbonat de sodiu-credeam ca nu e nici o diferenta.Si mama mi-a zis dupa aia ca bicarbonatul de sodiu e mai puternic,si eu daca am pus aceeasi cantitate,au crescut cam mult :D Si pe langa asta,
am varsat si cam mult otet cand l-am stins.Asta e.La final mi-am dat seama ca,din cauza ca are si  putin zahar-4 linguri-si celelalte greseli,nu a iesit asa de dulce.Avea un gust de turta dulce,si nu ma dau in vant dupa ea.Deci,data viitoare sigur o sa tin minte-ori nu o mai fac,ori pun mai mult zahar.Wish me luck!










 Si omuletul meu ^_^










Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu