10 iunie 2014

random things about me


  • singura editie de Eurovision in care mi-au placut toate melodiile a fost editia din 2005;am chiar si album;nu mai tin minte de cate ori l-am ascultat
  • am pierdut sansa de a avea ghips; mi-am rupt degetul mic in Germania si credeam ca e doar sucit
  • cand eram mica,vorbeam cu copacii.Si imi dadeam cu polen pe ochi.Si ii dadeam sa bea "omului din chiuveta care ne da apa" :))
  • pe langa faptul ca s-a intamplat sa fiu la sarba,aproape toata grupa e in zodia gemeni
  • daca nu imi zice nimeni noroc cand stranut,ma simt ca si cum sunt singura pe lume
  • am o memorie fotografica foarte buna si retin forma gurii
  • plescai cand framant coca.Probabil ma gandesc cat de buna o sa iasa :)
  • am o crestatura pe mijlocul limbii-ereditar 
  • nu-mi place: pepenele galben,strugurii negrii,semintele de floarea soarelui
  • ador scortisoara,vanilia si cocosul
  • am fost in Norvegia de trei ori,o data cu masina+feribot(4 zile dus) si de doua ori cu avionul
  • am reusit sa o desenez pe pisica mea cu toate ca se misca intruna.imi e dor de ea
  • plang pana si la desene
  • la maternitate mi-au facut din greseala gauri in urechi,m-au incurcat cu altcineva
  • cand sunt obosita clipesc des
  • am colectionat,in aceasta ordine: pietre,pensule,parfumuri,rujuri, cataloage de la IKEA,coliere,agende,brose si logic,carti. Posibil mai sunt si altele
  • am vrut sa fiu astronom,adica sa studiez stelele(lumea il incurca cu astrolog).Si am vrut sa cant la harpa
  • consider ca aspirina si spirtul sunt remediul universal 
  • in generala mi-am modificat mersul-sau mai bine zis felul in care imi misc mainile cand merg-dupa cel al tipei din "Legally blonde";a functionat atat de bine,incat si in ziua de azi e asa :))
  • mie nu mi se face piele de gaina pe maini,ci pe picioare-si se intampla si daca ma plictisesc foarte tare 
  • cand spal tacamurile,mereu fac perechi-lingura cu lingura,etc
  • cand eram mica nu voiam sa fiu actrita pentru ca nu voiam sa mor :)) also,eram mai tot timpul prin copaci mancand corcoduse
  • daca se intampla sa nu cant tot timpul dusului,imi masor timpul in care sa actioneze masca de par cu 3,4 melodii=10 min
  • stiti ceata aia care e in preajma muntilor? uneori imi imaginez ca apar in peisaj niste picioare de urias si par foarte reale daca te concentrezi
  • e posibil sa fiu ipohondra..in orice caz,am sindromul studentului la medicina: cu cat citesc mai mult,cu atat ma simt mai bolnava :))
  • imi place sa vorbesc/citesc ceva in engleza cu accent frantuzesc-normal,intre prieteni
  • am un auz iesit din comun.Daca de exemplu stau la parterul blocului meu,stiu a cui e usa ce s-a inchis.Sau recunosc persoanele dupa sunetele pe care le fac ei propriu-zis sau de exemplu dupa cum isi arunca incaltamintea din picioare
  • o data am fost constienta ca visez.Urmaream pe cineva in zbor cand am realizat ca pot sa merg mai sus/mai repede :))
  • cand sunt singura in casa,imi place sa cant opera,inventand cuvinte acolo unde nu stiu 
  • cand trec pe langa un pres stramb trebuie sa il indrept :)

and many more

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu