22 noiembrie 2013

A de la aripi de albina

alegeri, artificii, alfabet, alint, agrafa, arbore, aracet, apus, antic, acoperis


Traiesc.Am prin vene fluvii ce sting magma inimii mele pana cand nu mai pot sa respir din cauza aburului produs.

Simt.Mii de arici pe sub piele danseaza prin ploaie si sperie licuricii de prin copaci.

Respir.Praf de stele ce se cauta una pe alta si raze de soare ce imi usuca ploaia.

Gandesc.Ce cand unde cum.Simplu,nu?Unu plus unu face doi.ROGVAIV.George nu sta cuminte.Catelul alearga dupa pasari.Rosu.Ce zi e azi?12 lei.Fusta sau pantaloni.Am uitat...

Zambesc.Dintii ce se vor albi isi fac avant si incearca sa iasa in lume.Buna,ce faci? Se iau de mana cu limba despicata si isi fac bisericuta lor.Nu le place frigul.

Aa,da.Traiesc,simt,respir,gandesc,zambesc.Altceva?Nu mai stiu,o sa-mi scriu pe palma si o sa-ti spuna aricii data viitoare cand dam mana.Sau poate frunzele parului o sa ajunga mai repede la tine.
Ma duc sa imi fac un ceai.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu