27 martie 2013

✿ Blogmeet sau cum 1+8=1


Si uite ca am facut-o si pe asta- prima intalnire cu bloggeri ^_^ Si nu orice bloggeri,ci oameni dragi cu care am in comun ASLS.Stiu ca nu v-am zis despre ea,dar rabdare.
In primul rand: din octombrie am intrat in Asociatia Studenteasca a facultatii de Limbi Straine.E foarte tare si va recomand tuturor-viitori/prezenti studenti deoarece,eu personal,nu mi-as imagina viata de student....sa zicem comuna.Adica daca doar ai veni la ore si ai invata ( *cough cough* ) ar fi cam plictisitor.Daaar,daca intri intr-o familie precum ASLS iti garantez ca o sa te distrezi,iti faci noi prieteni si in plus,esti student o singura data.(asta daca nu esti Gabicu :)) )
Revenind,in seara asta ne-am strans cu mic cu mare la "La copac",fiind la doi pasi de noi si atmosfera buna.Usor,usor ne-am relaxat si fiecare a vorbit despre blogurile lui-cum i-a venit ideea de a face unul,despre ce sunt articolele lui si multe altele.Am facut si un test sa vedem ce tip de bloggeri suntem si mie mi-a iesit "Ms. Stie Tot". Ok,o sti el ceva :-" Olivian si Gabriela,draguti ca intotdeauna,s-au gandit sa ne faca o surpriza si ne-au dat niste carnetele cu afisul blogmeet-ului pe coperta.Dupa ce il termin,va ajunge in cutia mea cu lucruri de la ASLS,desigur.(cand o sa termin facultatea o sa v-o prezint in detaliu cu fiecare lucru din ea si povestea ei :) )
Astea fiind spuse,a fost o seara faina si la mai multe!

*in ordinea numerelor de pe tricou: Olivian, Andrei, Gabriela, Alma, Anca, Andra, Ruki, eu, Eva  (1+8=1)  ♥


Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu