18 septembrie 2012

✿ I love...five [4]



1. Skinoren crema / Intendis
Aceasta crema e creata in mod special contra punctelor negre,dar eu o folosesc putin pe toata fata.Si imi place ca usuca cosurile si chiar simti ca ustura nitel la inceput.La inceputul liceului mi se cojea nasul foarte rau    din cauza punctelor negre.Dar de cand folosesc Skinoren nasul meu e foarte curat (pielea,nu stiu daca chiar functioneaza asupra punctelor negre) si fin.

2. Skin so soft (soft&smooth) - Crema depilatoare pentru corp / Avon
Cred ca nu mai e nevoie sa spun prea multe despre ea,toate fetele au o crema pe care o prefera.Nu are un miros nemaipomenit,dar e eficienta.

3. Clearskin - Masca tratament pentru punctele negre cu acid salicilic / Avon
De curand aceasta gama a fost transformata-ambalajul si compozitia.La majoritatea produselor s-a adaugat acid salicilic despre care se stie ca este bun pentru tratarea pielii.La fel,aceasta masca o folosesc in zona nasului.Se curata prin clatire cu apa.

4. Planet spa - Gel exfoliant pentru corp / Avon
De cand ziceam ca vreau si eu ceva exfoliant,mai ales pentru picioare.Este foarte bun,dar trebuie folosit pe pielea uscata de tot-din gel devine un fel de pasta alba.Si miroase si bine,a portocale.Se recomanda pentru zonele predispuse la uscare.

5. Nail experts - Pila de sticla pentru unghii / Avon
Se stie ca pilele normale ataca unghiile si le face fragile.Insa cele de sticla sunt blande cu ele si chiar "sigileaza" capatul unghiei,nelasand nicio pojghita de unghie sub ele.



Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu