18 aprilie 2012

✿ I love...five [2]



1. Beauty cream bar- Sapun cu 1/4 crema hidratanta/ Dove
Chiar daca ni se zice mereu sa nu folosim sapun pe fata pentru ca o usuca, acesta este chiar hidratant si  simti ca ai intr-adevar fata curata. Recomand toate produsele de la Dove-dar presupun ca deja e supercunoscuta calitatea lor :)

2. Young Care Classic- Balsam de buze bebe/ Johnson&Johnson
Cand a fost fratele meu in Germania si-a cumparat si el mai multe lucruri,printre care si acest balsam de buze-pentru el,uimitor.Dar cand s-a intors mi l-a lasat mie-foarte bine a facut :D Deci nu puteti sa va imaginati cat de bun e! Niciodata nu am mai avut un balsam atat de cremos si hidratant.Insa nu l-am cautat si prin magazinele noastre,dar cred ca este totusi.Merita cautat.

3. Anew- Gel crema de fata Aqua Youth/ Avon
Stiti cum daca va dati cu crema ziua precedenta,dimineata cand va clatiti fata se simte ca si cum dati jos o masca? Groaznic.Insa crema asta e prima la care nu se mai intampla asa.Incredibil,nu? Insa foarte adevarat :) Chiar daca la inceput e ciudata senzatia ca e gel si nu crema propriu-zis...

4. Planet Spa- Unt de corp cu minerale/ Avon
Bine ca mi l-a facut cadou mama,pentru ca e genial.Pur si simplu genial.E prima mea experienta cu un unt de corp, deci nu pot sa-l compar cu altele.Miroase foarte bine si iarna e cel mai bun prieten al corpului,mai ales daca ti se usuca in exces.

5. Planet Spa- Crema de maini cu minerale/ Avon
Este din aceeasi gama cu untul de corp,deci nu ma mai repet-miros,hidratare,piele uscata.Stiti lectia ^_^


Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu