3 februarie 2012

✿ 1001 de dorinte [6]

Am uitat cu totul sa va zic...Cand a facut sora mea 22 de ani, am fost intr-un club din centrul vechi,Storage room.Nu a fost prima noastra alegere,fratele nostru avand altceva in cap-dar era inchis.
Cand l-am vazut, ne-a atras muzica buna;am zis ce-o fi o fi,incercam si aici.Prima data m-a izbit volumul,apoi intunericul,dar treptat m-am obisnuit cu amandoua.Ma simteam aiurea,pun pariu ca si aveam un ranjet stupid pe fata :D Intr-un final cand ne-am ales masa,eram asa de entuziasmata ca ma uitam intruna la cei din jurul meu,vrand sa iau din starea lor,sa intru in atmosfera.
Era clar,cand a pus melodia Ai se eu pe pego,toata lumea a inceput sa cante la unison si am intrat si eu in randul lor.M-am bucurat asa de tare ca fotograful  lor ne-a ales pe noi trei sa ne faca poza-stiu,inca nu mi se stersese ranjetul de pe fata :)) Ma rog,daca am fi fost cu mai multi prieteni ar fi fost mai bine...Mai ales daca nu era frig-nu inauntru logic-ca sa nu mai avem grija de haine.Bine ca am gasit si masa,ca altfel nu era prea dragut...Per total,va recomand Storage room,e foarte primitor,atmosfera super :)


Denisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu